Firemní vlajka podtrhne image vašeho podnikání

Vlajka již dávno není pouze státním symbolem, ale jedná se o mnohostranně využitelný předmět. Například i v marketingu.

Foto: Vlajky.eu

Kvalitní vlajka – podpora vaší image

Reklamní vlajky patří k nepřehlédnutelném artiklům, pozornost s nimi upoutáte na konferencích, veletrzích a jiných podobných akcích. Jejich pomocí zvýšíte prestiž u svých obchodních partnerů a posílíte image také u zákazníků. Zároveň jsou vlajky součástí firemní integrity, zpravidla se na nich setkáte s logem i barevným laděním, které je pro danou společnost charakteristické a dotváří její celkový obraz v očích veřejnosti.

Samozřejmě to ale klade maximální důraz na kvalitu zpracování. Před nepřízní počasí je možné vlajku chránit speciálním obalem vyrobeným z PVC, nicméně materiál je nutno adekvátně ošetřovat a udržovat. K tomuto účelu postačí běžné vyprání v pračce. V případě zvláště nepříznivých povětrnostních podmínek je vhodné vlajku sundat, aby nedošlo k jejímu poškození. Uschovávat a přepravovat ošetřenou vlajku můžete ve zvláštním obalu.

Jak si vlajku správně vybrat a kde ji uplatnit

Vlajky v různých velikostech mohou svou reklamní funkci plnit jak v exteriéru, tak i v interiéru vaší firmy. Klienty upoutají hned při příjezdu u hlavní budovy, případně i při vstupu do kanceláře. Zejména u těch venkovních je pak nutností kvalitní příslušenství v podobě vlajkového stožáru, který zajistí dostatečné upevnění. Nejčastěji užívanými materiály pro stožár na vlajku jsou většinou hliník, nerez, popřípadě sklolaminát, které jsou odolné vůči povětrnostním vlivům.

Stále váháte nad tím, zda je právě pro vaše podnikání takovýto nástroj efektivní? Nechte si s výběrem poradit na vlajky.eu. Na e-shopu si vyberete z dostatečně širokého sortimentu nejrůznějších typů. V případě, že byste měli zájem si zboží před nákupem osobně prohlédnout, k dispozici je vám nově otevřená pobočka na Praze 6. Lze rovněž vytvořit grafický návrh vlajky na míru.

Zadavatel

-